joi, 20 iunie 2019

Rugăciuni pentru a fi rostite neîncetat...„Trebuie să ne amintim de Dumnezeu mai des decât respirăm”, spune Sfântul Grigorie Teologul. „Numele lui Iisus Hristos să se unească cu răsuflarea ta”, zice Sfântul Ioan Scărarul. „Stăruie cu mintea și nu vei osteni în ispite”, zice Isihie bătrânul. Și Teodor Sinaitul zice de asemenea: „Dacă lipsește pomenirea lui Dumnezeu, tulburarea patimilor capătă loc în noi”.

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Dumnezeului Celui viu, pentru rugaciunile Preacuratei Tale Maici, Sfanta Fecioara Maria, ale Sfintilor Arhangheli, ale Sfantului Ioan Botezatorul Inaintemergatorul, ale Sfintilor Apostoli, ale Sfintilor Martiri si ale tuturor sfintilor, miluieste-ne si ne mantuleste pe noi. Arnin!

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluiește-mă pe mine păcătosul.
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu,miluiește-ne pe noi și pe toată lumea Ta.
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, învață-mă să fac voia Ta în fiecare clipă.
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, dă-mi putere să-i iubesc pe vrăjmașii mei.
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, dă-mi putere să propovăduiesc numele Tău.
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, dă-mi putere să primesc cu bucurie și înțelepciune vremea cercetării Tale.
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, dă-mi putere să nu judec pe fratele meu.
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, vestește-mi ceasul morții mele, ca să nu fie năpraznică trecerea din lumea aceasta.

Niciun comentariu: