duminică, 22 noiembrie 2015

Iertarea creştină - Poezie creştină scrisă de Neli Mihail


Iertarea creştină
            de Neli Mihail

Nu sta supărat, măi frate,
Poate ți-am greșit cândva..
Acum fac o plecăciune
Și te rog a mă ierta.

Dumnezeu al nostru Tată,
Cum și-n rugăciune spune..
Vrea să trecem peste toate
Relele, cu-nțelepciune.

Vreun necaz de ți-am adus
Îl regret din răsputeri..
Frate-mi ești și frate-ți sunt,
Făcuți suntem pentru Cer.

Dar s-ajungem într-acolo
Trebuie s-avem iubire!
Să stăm depărtaţi de ură,
Să trăim în armonie.

Nu fi întristat, creștine,
Dacă crezi că te-am mâhnit
 Din suflet te rog fierbinte,
Iartă-mi orice ți-am greșit!

Postul a venit, momentu-i
Iertaciunea să ne-o dăm!
Şi cu înfrânare-n toate
În credinţă s-avansăm.

Să fim blânzi ca porumbeii
Și ca șerpii , înțelepți!
Iar sfârşitul vieţii noastre
Să ne-adune lângă drepți.
Amin! 

Credinţa e de aur / Iar postul de argint
Şi-ngemănate strâng / Comori în infinit.



Niciun comentariu: