miercuri, 24 noiembrie 2010

RUGACIUNE PENTRU DUHOVNIC

Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeru, care pe desfranatul şi pe talharul i-ai primit, primeste si rugaciunea mea pentru robul Tau duhovnicul meu (rostiti Numele) ales de Tine sa poarte povara pacatelor mele in fata Ta, aşa precum Tu porti povara lumii intregi in fata Tatalui Ceresc. 
Iarta-i toate greselile lui pentru dragostea si jertfa staruitoare, ca sa pun inceput bun de pocainta, eu oaia ratacita. Cerceteaza-l degraba si vezi nevoile lui. Vindeca-l de toata boala si de toata intinaciunea trupeasca si de slabiciunea firii celei cazute. Izbavaste-l de toti vrajmasii vazuti si nevazuti, de tot raul si ispitele ce i-au venit pentru pacatele mele. Sporeste-i intelepciunea, indelunga rabdare, linistea, pacea si multumirea sufleteasca. Inmulteste-i puterea, sporeste-i blandetea si purtarea de grija si implineste toate cele de folos lui. Da-i minte luminata si pricepere sfanta care pogoara de la Tine, Imparatul Luminilor. Bine-sporeste in el Doamne si dararuieste-l sanatos, indelung in zile, drept invatand cuvantul adevarului Tau. Amin ! (metanie).

Niciun comentariu: