luni, 24 septembrie 2012

Rugaciuni ale Sfantului Siluan Athonitul 24 septembrie


Rugaciunea Sfantului Siluan Athonitul pentru lume

Doamne, indrepteaza-ne, precum o mama duioasa isi indrepteaza copiii sai mici.

Da fiecarui suflet sa cunoasca bucuria mantuirii Tale si puterea ajutorului Tau. 

Da usurare sufletelor chinuite ale poporului Tau si pe noi, pe toti, ne invata prin Duhul Sfant, sa Te cunoastem pe Tine.

Se chinuieste sufletul omenesc pe pamant, Doamne, si nu poate sa se intareasca cu mintea intru Tine, pentru ca nu Te cunoaste pe Tine, nici bunatatea Ta.

Mintea noastra este intunecata de grijile lumesti si nu putem pricepe bunatatea dragostei Tale. Tu ne lumineaza, caci milostivirii Tale toate ii sunt cu putinta.

Tu ai spus, in Sfanta Evanghelie, ca mortii vor auzi glasul Fiului lui Dumnezeu si vor invia. Asa fa acum, ca sufletele noastre moarte sa auda glasul Tau si sa invie, intru bucurie. Amin!
Milostive Doamne, dăruieşte tuturor popoarelor pământului să Te cunoască pe Tine, prin Duhul Tău Cel Sfânt.
Rugaciunea Sfantului Siluan Athonitul pentru smerenie
Doamne, dă-mi putere să mă smeresc înaintea măreţiei Tale.

Rugaciunea Sfantului Siluan Athonitul pentru pocăinţă
Doamne, noi toţi suntem zidirea Ta, fie-ţi milă de robii Tăi şi-i întoarce la pocăinţă.

Rugaciunea Sfantului Siluan Athonitul la caz de boală
Doamne, Tu vezi boala mea, Tu cunoşti cât de păcătos şi de neputincios sunt eu: 
ajută-mi să rabd şi să mulţumesc bunătăţii Tale.

Niciun comentariu: