luni, 2 martie 2015

Intalnirea cu Dumnezeu la Sfanta Cuminecatura! - Poezie crestina scrisa de Neli Mihail, prietena parohiei noastre (1 martie 2015)



Intalnirea cu Dumnezeu
 la Sfanta Cuminecatura!
(1 martie 2015))
                     de Neli Mihail

Astazi L-am primit pe Domnul!
Trup si Sange-amestecat
S-au dus in rarunchi degraba
Si-au ars ce-a fost necurat.

Doamne, sunt atat de fericita..
Nu stiu,  cum sa-Ti multumesc?!
Sunt nevrednica de Tine,
Dar ai vrut sa Te primesc.
Lumea-n jur imi este draga,
Simt ca parca as zbura..
Caci Iubirea asta-ntreaga
Doar Tu singur mi-o poti da!

Nu vreau sa mai pierd vreodata
Darul unic a-L avea
In trup, Sfanta Impartasire,
Cea mai dulce hrana a mea.

Vino, Doamne si-n Unire
Fa-ma vas ales al Tau!
Sa trec vamile cu bine
Cand imi ceri sufletul meu.   Amin!

                                         ….
Cugetand ca sunt din pantec
Un om cazut in pacat,
Am analizat ca-n viata
Mult mai mult l-am capatat (practicat).

Asa ca se cuvenea
Sufletul a-mi curata
Si stiu sigur, ca spovada
De-i profunda mi-o va da.

Deci..cu suflet curatit
De pacatul savarsit,
Indraznesc a capata
Doamne, Sangele si Carnea Ta!
( In potir, prescura cu vin era.)


Slava, Doamne, ptr. toate Darurile Tale si pentru

Darul Tau suprem,Tu insuti in Sfanta Impartasanie!

Niciun comentariu: