vineri, 27 martie 2015

Rugaminte - Poezie scrisa de Neli Mihail , prietena parohiei noastre


Rugaminte
           de Neli Mihail

Inger de lumina,
Fa-mi ziua senina,
Sa o duc usor,
Cu folos si spor.
Zi-mi o rugaciune
Sa o port cu mine,
Sa-mi dea pace-n suflet
Cand in gand o cuget.
Cand merg pe carare,
Scoate-mi tu in cale,
Oameni ce doresc
Sa-i calauzesc,
In a-L capata
Pe Iisus, cumva,
(Ca.. si eu la fel,
Altii s-au luptat
Pana L-am aflat)
Iar de vom tacea
Pietrele vor da
Semnul lui Hristos,
Ce L-a dus pe jos
Pana-n deal, mai sus,
Cand  pe cruce pus
A fost crunt strapuns
De patru piroane
In maini si-n picioare.
Iar din coasta dreapta,
Sange a curs si apa
Cand  L-a intepat
Calaul soldat.
El, far-de pacat,
S-a lasat purtat
Pe-un drum inspinat,
Unde si-a varsat
Sangele-I curat.
Ingere cuminte,
Da-mi trezvia-n minte
Si cu luare-aminte
Sa merg inainte.
Ca, daca rostesc
Oriunde pasesc
Rugaciunea scurta,
Vrajmasul se muta
Din mintea-mi marunta,
Ca n-au loc sa stea
Doi stapani in ea.
Doamne, doresc ca de-acum,
Al Tau sa raman!
Sa-Ti slujesc oriunde
Prin fapte, cuvinte,
Prin lucrul curat
Cum M-ai invatat.
Si Te rog fierbinte
Sa-mi patrunzi in minte,
In inima, in cuget,
In ochi si-n urechi
Sa Te am intreg.
Doamne, vreau mereu
Cu buze curate
Sa-Ti inalt cantate
Laudele toate.
Sa urce-o mireasma
Ca tamaia coapta
Sus la Tronul Tau,
Doamne, Domn al meu!

 Amin! Amin! Amin!


Inger de lumina!
Lupta pentru mine
Si fa rugaciune
La Sfanta Treime
Sa-mi spele pacatul
Sa fiu eu, dar altul!!

 Amin!

Niciun comentariu: