luni, 5 octombrie 2015

Filmulete din Duminica a XVIII-a dupa Rusalii - Pescuirea minunata; Pe toti ii cheama Milostivul Dumnezeu la mantuire, dar foarte putin se supun Lui. Potrivit negraitei iubiri dumnezeiesti fata de noi, cu totii facem parte din cei chemati, dar foarte putin dintre noi intra in randul celor alesi, fiindca intrarea in randul celor alesi este lasata in seama alegerii voii noastre. Amin. 27 septembrie 2015

Iar El i-a zis: Un om oarecare a facut cina mare si a chemat pe multi; si a trimis la ceasul cinei pe sluga sa ca sa spuna celor chemati: Veniti, ca iata toate sunt gata. si au inceput unul cate unul, sa-si ceara iertare. Cel dintai i-a zis: tarina am cumparat si am nevoie sa ies ca s-o vad; te rog iarta-ma. si altul a zis: Cinci perechi de boi am cumparat si ma duc sa-i incerc; te rog iarta-ma. Al treilea a zis: Femeie mi-am luat si de aceea nu pot veni. si intorcandu-se, sluga a spus stapanului sau acestea. Atunci, maniindu-se, stapanul casei a zis: Iesi indata in pietele si ulitele cetatii, si pe saraci, si pe neputinciosi, si pe orbi, si pe schiopi adu-i aici. si a zis sluga: Doamne, s-a facut precum ai poruncit si tot mai este loc. si a zis stapanul catre sluga: Iesi la drumuri si la garduri si sileste sa intre, ca sa mi se umple casa, Caci zic voua: Nici unul din barbatii aceia care au fost chemati nu va gusta din cina mea. (Luca 14, 16-24)

Predica Parintelui Mircea Pricop 


Niciun comentariu: