miercuri, 3 iunie 2015

Cu Dumnezeu aproape - Poezie crestina scrisa de Neli Mihail,prietena bisericii noastre.

  

Cu Dumnezeu aproape
               
                 de Neli Mihail

Mai vino, Doamne, langa mine,
Mi-e dor de Duhul Tau cel Sfant.
Da-mi pacea Ta s-o am in mine,
Un Aliluia sa Iti cant!

Mai vino, Doamne, langa mine,
Mi-e sufletul incatusat..
Trimite-mi duh de pocainta (umilinta)
Sa reusesc sa il desfac.

Mai vino, Doamne, si cu mila
Ridica-ma atunci cand cad..
Ca recunosc, ma pierd cu firea
Si iar alunec in pacat.

Mai vino sa Te simt aproape
Prin lacrima de pe obraz
Si-ajuta-ma sa fiu cu Tine
Si-acum si-n veacu-indepartat.

Mai vino, Doamne, langa mine
Si adu-ti Darul incarcat..
Primind intelepciune-n minte
Cand am ceva de explicat.

Mai vino, Doamne, langa mine,
Mi-e dor de Harul Tau mereu!
Sadeste-l mai adanc in mine
Si voi cunoaste ca-s al Tau!


Amin!

Niciun comentariu: