luni, 29 februarie 2016

Filmulete din Duminica a 34-a după Rusalii (a întoarcerii Fiului risipitor)... Pilda Fiului Risipitor - "Tata, gresit-am la cer si inaintea Ta; Nu mai sunt vrednic sa ma numesc fiul Tau. Primeste-ma ca pe unul din argatii Tai..." (Luca 15, 18-19) - 28 februarie

Pilda "Fiului risipitor" ne îndeamnă să ne pocăim mai mult de păcatele noastre 

Sa parasim mandria sufletului si dezmierdarea trupului nostru. Sa traim o viata noua, curata, pasnica, evlavioasa. Noi suntem temple ale Duhului Sfant, sa nu ne facem temple ale desfranarii (I Corinteni 6, 19). Sunt destui parinti fara copii, familii devastate, leagane goale, tineri fara povatuitori, copii fara mame si mame fara bucurii! Sunt destui oameni ce zac in tot felul de desfranari. Noi sa nu fim asa. Ne-am cheltuit tineretea in placeri. Ajunge! Sculati-va sa mergem la Hristos!Sa venim la El prin post, sa-L imblanzim prin rugaciuni, spovedanii, metanii, lacrimi. Sa cadem la picioarele Lui si sa zicem: Tata, gresit-am la cer si inaintea Ta..., iar El ca un Parinte bun ne va primi, va rupe zapisul pacatelor noastre, va sterge lacrimile noastre, va vindeca bolile noastre, va intari nadejdea noastra, ne va imbraca in haina alba si va pune inel de aur in mana noastra, ca semn al impacarii, va intra cu noi in Biserica Sa, ne va hrani cu Trupul Sau si se va bucura negrait cu tot cerul si pamantul, pentru ca morti am fost si am inviat, pierduti eram si am fost aflati (Luca 15, 24). Amin.

Predica Parintelui Petru Ciprian Pricop 







Niciun comentariu: