vineri, 9 octombrie 2015

Fotografii - Parintele Petru Ciprian Pricop si credinciosii intr-un pelerinaj organizat din suflet... „PASTORUL CEL BUN ISI PUNE SUFLETUL PENTRU OI” ; Manastirea Hadambu,Catedrala Mitropolitana din Iasi-Moastele Sfintei Cuvioase Parascheva,Manastirea Trei Ierarhi din Iasi , Manastirea Neamt,Manastirea Ovidenia, Manastirea Sihastria, Casa memoriala a parintelui Cleopa, Manastirea Sfintei Teodora de la Sihla, Manastirea Agapia , Manastirea Varatec, Manastirea Trei Brazi din Focsani-Panciu.


A fost un circuit deosebit, in care cei prezenti au avut parte de cele mai profunde popasuri duhovniceşti. 
Ne-am putut ruga la sfintele moaste ale multor sfinti facatori de minuni si grabnic ajutatori, am  participat la sfintele slujbe , am avut posibilitatea sa admiram peisaje deosebite  si sa ne incarcam duhovniceste mergand pe urmele unor mari sfinti vizitand locurile sfinte . De asemenea, pelerinii au primit cazare si masa, bucurandu-se de o ospitalitate deosebita .Aceste binecuvantate zile de pelerinaj, au inceput si s-au incheiat intotdeauna cu rugaciune, la obiectivele vizitate .
I-am vizitat pe sfinti  la ei acasa, ne -am putut  ruga si     le-am  incredintat problemele si grijile fiecaruia dintre noi. Ne-am intors acasa, mai indreptati, mai induhovniciti, plini de bucurii sfinte pentru a putea impartasi celor dragi cate o picatura din acest balsam duhovnicesc al rugaciunilor implinite, cu bucuriile pe care sfintii stiu sa ni le faca , rugandu-i sa ne ocroteasca si sa ne randuiasca alte vizite si cu alte prilejuri binecuvantate.

























































































Niciun comentariu: