miercuri, 8 decembrie 2010

PREPARATE DIN PESTE - CEATAL PRAJIT CU MUJDEI DE USTUROI



Ingrediente:

Am folosit 500 g ceatal proaspat...

Pentru mujdei: 4 catei de usturoi (noua ne place sa fie mai "slabut" mujdeiul,o lingura ulei,o lingurita otet de mere,sare dupa gust.

Se poate folosi apa calda sau apa minerala...
Mod de preparare:

Ceatalul ademeneste si innebuneste toti turistii vara pe litoral cu mirosul si gustul lui unic...


Este un peste marin,micut,dar mai mare decat hamsia si se foloseste chiar la obtinerea vestitului "ansoa"...

Se scot urechile cu grija si se trage in lateral sa iasa intestinele intregi .Se spala bine,cu grija si se lasa la scurs in strecuratoare.


Dupa ce s-au scurs i-am infipt pe tepuse de frigarui, i-am “tavalit” prin faina si i-am prajit in putin ulei pe ambele parti.
Se piseaza usturoiul,se adauga otetul,uleiul,sare si apa dupa gust in functie de consistenta dorita...

Dupa prajire am scos pestisorii pe o hartie pentru a se elimina excesul de ulei si i-am imbibat bine in mujdei de usturoi...
E bine sa le stea alaturi si putina mamaliguta !!!

  

Niciun comentariu: