miercuri, 8 decembrie 2010

PREPARATE DIN PESTE - Guvizi marinati la cuptor

Ingrediente:


1 kg guvizi 

150-200 ml vin alb

50 ml otet de mere

zeama de la o lamaie

piper boabe,boabe de coriandru,sare,busuioc,foi de dafin

Am fost saptamana trecuta la pescuit impreuna cu sotul meu si am prins cca 3 kg de guvizi,iar duminica a fost sotul meu si a mai prins cca 2 kg... Am pus din nou la pungute la congelator pentru zile negre...
Mod de preparare:
 
Se pregateste marinata din vin,otet de mere,zeama de lamaie,piper,coriandru,busuioc ,foi de dafin direct in tava in care vor fi pusi guvizii curatati,spalati, zvantati ,dupa care se va introduce tava la cuptor.
 Sarea  in schimb se va adauga spre sfarsit cand deja pestisorii sunt rumeniti... Se pot pastra foarte bine in borcane la frigider si se servesc ca aperitiv .

Niciun comentariu: