vineri, 18 februarie 2011

PSALMUL 25



1. Judeca-ma, Doamne, ca eu intru nerautate am umblat si in Domnul nadajduind, nu voi slabi.
2. Cerceteaza-ma, Doamne, si ma cearca; aprinde rarunchii si inima mea.
3. Ca mila Ta este inaintea ochilor mei si bine mi-a placut adevarul Tau.
4. Nu am sezut in adunarea desertaciunii si cu calcatorii de lege nu voi intra.
5. Urat-am adunarea celor ce viclenesc si cu cei necredinciosi nu voi sedea.
6. Spala-voi intru cele nevinovate mainile mele si voi inconjura jertfelnicul Tau, Doamne,
7. Ca sa aud glasul laudei Tale si sa spun toate minunile Tale.
8. Doamne, iubit-am bunacuviinta casei Tale si locul locasului slavei Tale.
9. Sa nu pierzi cu cei necredinciosi sufletul meu si cu varsatorii de sange viata mea,
10. Intru ale caror maini sunt faradelegi si dreapta carora e plina de daruri.
11. Iar eu intru nerautatea mea am umblat; izbaveste-ma, Doamne, si ma miluieste,
12. Caci piciorul meu a stat intru dreptate; intru adunari Te voi binecuvanta, Doamne.

Niciun comentariu: