vineri, 18 februarie 2011

PSALMUL 27



1. Catre Tine, Doamne, am strigat, Dumnezeul meu, ia aminte! Ca de nu ma vei auzi, ma voi asemana cu cei care se coboara in groapa.
2. Asculta glasul rugaciunii mele cand ma rog catre Tine, cand ridic mainile mele catre locasul Tau cel sfant.
3. Sa nu tragi cu cei pacatosi sufletul meu, si cu cei ce lucreaza nedreptate sa nu ma pierzi,
4. Cu cei ce graiesc pace catre aproapele lor, dar cele rele sunt in inimile lor.
5. Da-le lor dupa faptele lor si dupa viclesugul gandurilor lor.
6. Dupa lucrul mainilor lor, da-le lor; rasplateste-i dupa faptele lor,
7. Ca n-au inteles lucrurile Domnului si faptele mainilor Lui; ii vei darama si nu-i vei zidi.
8. Binecuvantat este Domnul ca a auzit glasul rugaciunii mele.
9. Domnul este ajutorul si aparatorul meu, in El a nadajduit inima mea si mi-a ajutat.
10. Si a inflorit trupul meu si de bunavoia mea Il voi lauda pe El.
11. Domnul este intarirea poporului Sau si aparator mantuirilor unsului Sau.
12. Mantuieste poporul Tau si binecuvinteaza mostenirea Ta; paste-i pe ei si-i ridica pana in veac.

Niciun comentariu: