vineri, 18 februarie 2011

PSALMUL 29



1. Te voi inalta, Doamne, ca m-ai ridicat si n-ai veselit pe vrajmasii mei impotriva mea.
2. Doamne, Dumnezeul meu, strigat-am catre Tine si m-ai vindecat.
3. Doamne, scos-ai din iad sufletul meu, mantuitu-m-ai de cei ce se coboara in groapa.
4. Cantati Domnului cei cuviosi ai Lui si laudati pomenirea sfinteniei Lui.
5. Ca iutime este intru mania Lui si viata intru voia Lui; seara se va salaslui plangerea, iar dimineata bucuria.
6. Iar eu am zis intru indestularea mea: "Nu ma voi clatina in veac!"
7. Doamne, intru voia Ta, dat-ai frumusetii mele putere; dar cand ti-ai intors fata Ta, eu m-am tulburat.
8. Catre Tine, Doamne, voi striga si catre Dumnezeul meu ma voi ruga.
9. Ce folos ai de sangele meu de ma cobor in stricaciune? Oare, Te va lauda pe Tine tarana, sau va vesti adevarul Tau?
10. Auzit-a Domnul si m-a miluit; Domnul a fost ajutorul meu!
11. Schimbat-ai plangerea mea intru bucurie, rupt-ai sacul meu si m-ai incins cu veselie.
12. Ca slava mea sa-ti cante tie si sa nu ma mahnesc; Doamne, Dumnezeul meu, in veac Te voi lauda!

Niciun comentariu: