luni, 21 februarie 2011

Rugaciunea Sfantului Efrem Sirul

Doamne si Stapanul vietii mele, duhul trandaviei, al grijii de multe, al iubirii de stapanire si al grairii in desert nu mi-l da mie.(o metanie)


 Iar duhul curatiei, al gandului smerit, al rabdarii si al dragostei daruieste-l mie, slugii Tale.(o metanie)


 Asa, Doamne, imparate, daruieste-mi ca sa-mi vad gresalele mele si sa nu osandesc pe fratele meu, ca binecuvantat esti in vecii vecilor. Amin.(o metanie)


Si dupa rugaciunea aceasta,se zic aceste patru stihuri,iarasi in trei stari,cu 12 inchinaciuni:


Dumnezeule,milostiv fii mie pacatosului.
Dumnezeule,curateste-ma pe mine pacatosul.
Cel ce m-ai zidit,Dumnezeule,mantuieste-ma.
Fara de numar am gresit,Doamne,iarta-ma.


Apoi,iarasi se spune rugaciunea Sfantului Efrem Sirul.


Apoi rugaciunea aceasta


Stapane Dumnezeule,Parinte atotputernice,Doamne,Fiule Unule-Nascut,Iisuse Hristoase si Duhule Sfinte, o Dumnezeire,o Putere miluieste-ma pe mine pacatosul si cu judecatile care stii,mantuieste-ma pe mine nevrednicul robul Tau,ca binecuvantat esti in vecii vecilor.Amin.

Niciun comentariu: