vineri, 18 februarie 2011

PSALMUL 39



l. Asteptand am asteptat pe Domnul si S-a plecat spre mine.
2. A auzit rugaciunea mea. M-a scos din groapa ticalosiei si din tina noroiului
3, Si a pus pe piatra picioarele mele si a indreptat pasii mei.
4. Si a pus in gura mea cantare noua, cantare Dumnezeului nostru;
5. Vedea-vor multi si se vor teme si vor nadajdui in Domnul.
6. Fericit barbatul, a carui nadejde este numele Domnului si n-a privit la desertaciuni si la nebunii mincinoase.
7. Multe ai facut Tu, Doamne, Dumnezeul meu, minunile Tale, si nu este cine sa se asemene gandurilor Tale;
8. Vestit-am si am grait: inmultitu-s-au peste numar.
9. Jertfa si prinos n-ai voit, dar trup mi-ai intocmit;
10. Ardere de tot si jertfa pentru pacat n-ai cerut. Atunci am zis: "Iata vin!
11. In capul cartii este scris despre mine. Ca sa fac voia Ta, Dumnezeul meu, am voit si legea Ta inauntru inimii mele".
12. Bine am vestit dreptate in adunare mare; iata buzele mele nu le voi opri; Doamne, Tu ai cunoscut.
13. Dreptatea Ta n-am ascuns-o in inima mea, adevarul Tau si mantuirea Ta am spus.
14. N-am ascuns mila Ta si adevarul Tau in adunare mare.
15. Iar Tu, Doamne, sa nu departezi indurarile Tale de la mine, mila Ta si adevarul Tau pururea sa ma sprijineasca.
16. Ca m-au impresurat rele, carora nu este numar; ajunsu-m-au faradelegile mele si n-am putut sa vad;
17. Inmultitu-s-au mai mult decat perii capului meu si inima mea m-a parasit.
18. Binevoieste, Doamne, ca sa ma izbavesti; Doamne, spre ajutorul meu ia aminte.
19. Sa fie rusinati si infruntati deodata cei ce cauta sa ia sufletul meu.
20. Sa se intoarca inapoi si sa se rusineze cei ce-mi voiesc mie rele;
21. Sa fie rusinati indata cei ce-mi zic mie: "Bine, bine".
22. Sa se bucure si sa se veseleasca de Tine, toti cei ce Te cauta pe Tine, Doamne, si sa zica pururea cei ce iubesc mantuirea Ta: "Slavit sa fie Domnul!"
23. Iar eu sarac sunt si sarman; Domnul se va ingriji de mine.
24. Ajutorul meu si aparatorul meu esti Tu; Dumnezeul meu nu zabovi.

Niciun comentariu: