miercuri, 29 iunie 2011

ÎNTRU MULŢI ANI ,SĂNĂTATE ŞI SĂ NE TRĂIŢI CU NUMELE PĂRINTE PETRU-CIPRIAN !





Dupa Sfanta Liturghie Parintele Petru - Ciprian a fost felicitat de catre  familie si credinciosii prezenti la slujba.











O să-mi permit să scriu câteva gânduri personale,dar care cred că sunt în asentimentul tuturor credincioşilor care îl cunosc şi îl preţuiesc pe părintele Petru-Ciprian...



  • „Îi mulţumesc Preasfântului Dumnezeu că ni l-a dat pe Părintele Petru-Ciprian care  ne-a ajutat şi ne ajută în continuare pe noi, păcătoşii.Personal,m-a transformat duhovniceşte, m-a ajutat să fiu cu adevărat fericită, mi-a luminat mintea… În casa mea am  locul meu de rugaciune,micul meu paraclis,multe icoane şi mă simt ca într-un colţ de Rai …si simt că Dumnezeu mă răsfaţă cu bucurii cereşti. Ce bucurie că l-am cunoscut pe parintele Petru-Ciprian!”
    „Ce dar mai preţios poate primi un pământean muritor decât acela de a fi îndrumat spre mântuire de un preot pe care Preasfântul Dumnezeu îl iubeste atât de mult şi pe care Părintele Petru-Ciprian îl iubeste mai mult decât orice?”
    Simt că sunt ajutată şi ca o pace sufletească pune stăpânire pe inima mea urmând întocmai sfaturile date de Părintele Petru Ciprian! Îi mulţumesc Preasfântului Dumnezeu pentru tot ajutorul pe care mi l-a dat şi  mi-l dă, prin mijlocirea Părintelui Petru Ciprian.
    Preasfântul Dumnezeu  să-l ocrotească ! Amin.




    Valentina Ionita













  • Niciun comentariu: