vineri, 15 august 2014

Pururi cu Maica Domnului - Poezie crestina scrisa de Neli Mihail, prietena parohiei noastre - 15 august




Pururi cu Maica Domnului
  de Neli Mihail

Maicuta Domnului, eu vreau
In casa pururi sa te am,
In zilele de sarbatori
Sa-ti simt prezenta pana-n zori.
Sa te invit la masa mea
Cu bunuri pamantesti pe ea,
Sa-ti dau bomboane, miere, fructe
Si cozonac cu nuci mai mullte,
Dar tu nu vrei Maicuta asa..
Tu vrei doar rugaciunea mea,
Tu vrei sa fiu smerita, buna,
Cu suflet cald, privirea blanda,
S-ajut pe cei neputinciosi
Care-s bolnavi, saracaciosi..
Sa daruiesc cuvantul bun
Celor ce vor, dar nu il stiu,
Astfel cu nevointa mea
Sa sper ca mila voi afla
SI-n Cer, un colt unde voi sta.
Oricum mancarea de pe masa
Din darul tau o am in casa
Si-ti multumesc Maicuta draga
Ca mi-ai raspuns la ruga intreaga.

Si-n miezul sufletului meu,
Vino mai des cu Pruncul tau!


Amin!

Niciun comentariu: