duminică, 27 martie 2016

(a şasea Duminică din Triod /a2a D din Postul Mare) Iisus, Păstorul cel Bun şi oile Sale (Ioan 10/9-16) - Poezie creştină scrisă de Neli Mihail


(a şasea Duminică din Triod /a2a D din Postul Mare)
Iisus, Păstorul cel Bun şi oile Sale
(Ioan 10/9-16)

                                                                 de Neli Mihail

       Eu sunt uşa!
Ţineţi minte,
Cine vrea
Prin ea să intre
Şi păşune va afla,
Mântuire Îi voi da.
Sunt Păstorul Bun
Ce-şi cheamă
Oile în turma Sa.
Dar vrăjmaşul
Stă la pândă…
Furul, care vrea să smulgă
Să junghie şi să piardă
Sufletul din om să-l ia.
Eu în lume Am venit,
Viaţă să vă dau!
De-asta M-am şi răstignit,
În Rai să vă iau!
Dar, cel care nu-i păstor,
Ci e doar plătit..
E precum lupul turbat
Turma risipind.
Eu Păstorul Bun cunosc,
Oiţele Mele,
Şi ele la rândul lor
Răspund Voii Mele.
Mai Am însă alte oi
Care-s rătăcite..
Lupt să le aduc în staul,
Nu le las pierdute.
Glasul Mi-l vor auzi
Şi se vor întoarce
Şi va fi numai o turmă

Şi-un Păstor în toate!   Amin!

Niciun comentariu: