duminică, 20 martie 2016

Urmarea lui Hristos!..Domnul ne cheamă - Poezie creştină scrisă de Neli Mihail


Urmarea lui Hristos!..Domnul ne cheamă

                                         de Neli Mihail
Urmează-mă cu crucea ta,
Căci de la Mine o ai!
Ia drumul drept, nu calea rea..
Riscându-ţi mântuirea.

Oricum în spate o vei avea
De vrei sau de nu vrei..
Însă de-o duci precum doreşti
De Ceruri te lipseşti.

Urmează-mă cu crucea ta
Şi nu vei regreta.
Cu siguranţă Harul Meu
De grijă-ţi va purta.

Eu sunt exemplu de urmat!
Am biruit cu Crucea!
Voit păcatul lumii am luat
Şi am murit atuncea..

Drumul de pe Golgota
Lung a fost  cu spini şi pălămidă.. 
Dar cu iubire l-am parcurs
Cu jertfă, cu dorinţă.

M-am pogorât apoi în iad,
Toţi drepţii M-aşteptau..
I-am dus cu Mine sus în Rai!
Cei răi.. jos rămâneau.

Urmează-mă cu crucea ta,
Creştine,  nu dai greş!
Cum drepţii Ceru-au câştigat
Şi tu vei fi ales.

Ostaşi,
-Eu sunt ce-aveţi în voi mai sfânt
De-mi împliniţi Cuvântul!
Eu asta Sunt Cela ce Sunt!
 Mântuitorul vostru!!
(..pt păcătoşii neândreptaţi,  Judecătorul vostru)




Niciun comentariu: