miercuri, 8 decembrie 2010

PREPARATE DIN PESTE - Rasol de peste uscat(sarat) cu legume si mujdei de usturoi



Ingrediente:

1 kg crap uscat

o ceapa uscata

2 fire de ceapa verde

3-4 fire usturoi verde

2 buc morcov

un ardei gras

3 foi de dafin

5-6 cartofi

o lingura otet de mere

3 linguri ulei

piper boabe, boabe de coriandru,cimbru

4 catei de usturoi pentru mujdei

Mod de preparare:

Am tinut pestele la desarat in apa rece de seara pana dimineata cca 12 ore pentru ca este foarte sarat. Dupa ce am scos pestele de la desarat l-am lasat putin la scurs intr-o sita,apoi l-am curatat de solzi,l-am spalat bine si l-am taiat bucati.
Se pun la fiert in apa ceapa ,usturoiul , morcovii taiati rondele ,cartofii taiati cubulete sau sferturi, ardeiul gras,foile de dafin,piper boabe,boabe de coriandru,cimbru,otetul,uleiul si pestele.
Pestele va fierbe primul deoarece fierbe foarte repede.Se scoate, se curata de oase, se taie bucatele,feliute si se aseaza pe o farfurie impreuna cu legumele. Deasupra se toarna zeama in care a fiert pestele amestecata cu mujdeiul de usturoi obtinut din cei 4 catei de usturoi pisati .
Pofta buna!

Niciun comentariu: