marți, 19 aprilie 2011

CASTIGATORII CONCURSULUI EDITURII CRISTIMPURI




Pe 17 aprilie, in dimineata zilei de FLORII au fost desemnati castigatorii concursului EDITURII CRISTIMPURI. Chiar daca metoda desemnarii castigatorilor a fost tragerea la sorti, trebuie sa stiti ca am facut o rugaciune ca pachetele de carti sa fie spre binecuvantare si folos duhovnicesc. Am confectionat biletele pentru fiecare participant care a raspuns corect la intrebari si am amestecat bine biletele cu numele pe ele într-o cutie. Am extras mai intai castigatorul premiului al III lea, apoi am extras un bilet pentru castigatorul premiului al doilea si la ultima extragere a iesit biletul pentru castigatorul premiului cel mare. Castigatorii sunt asadar:

1.     Ionita Florentina - Mega Pack
2.     Simona Petrule – 2 carti la alegere
3.     Angheluta Daniela Valentina – 1 carte la alegere


Castigatorii vor fi contactati prin e mail si vor primi cartile in cel mai scurt timp posibil. Toti participantii la concurs vor primi o reducere de 20%, daca vor face o comanda de carti pe www.edituracristimpuri.ro pana in data de 1 iunie (data la care va demara un nou concurs al editurii).
De asemenea, Editura Cristimpuri acorda o reducere de 20% la toate comenzile primite in Saptamana Patimilor si in cea Luminata, respectiv 18 aprilie – 30 aprilie.


Niciun comentariu: