marți, 19 aprilie 2011

Specialitatea casei Tarta cu fructe de padure







Ingrediente:

250 g fructe de padure Eu am folosit un amestec de mure,zmeura si afine congelate.
350 g faina
100 g unt
100 g zahar - preferabil zahar pudra
4 oua
dulceata de fructe de padure Eu am folosit dulceata de afine si mure.
topping de fructe de padure din comert sau preparat in casa
Eu l-am preparat in casa din 2 linguri de fructe de padure(zmeura,afine,mure),3 linguri de zahar,un pliculet de zahar vanilat si un strop de apa...Am fiert pana s-a ingrosat


Mod de preparare:


Se amesteca faina,untul,galbenusurile de ou pana se obtine un aluat omogen si nu trebuie sa va speriati cand o sa vedeti ca la inceput este un aluat foarte sfaramicios...Se intinde putin,se presara cu faina,se impacheteaza in folie si se tine la frigider 15-20 de minute.
Aluatul scos din frigider se intinde intr-o foaie subtire si se aseaza intr-o tava sau forma de tarta unsa bine cu unt si tapetata cu faina.Se indeparteaza surplusul de aluat,se inteapa din loc in loc cu furculita pentru a nu da voie sa creasca aluatul ,sa se umfle si se introduce la cuptor pentru 10-15 minute la o temperatura de cca 160-180 grade C.
Separat albusurile se bat spuma ,pana se obtine o bezea cu un praf de sare si cu zaharul pudra ,apoi se incorporeaza o parte din fructe.Acest amestec se va turna peste blatul scos din cuptor.Se unformizeaza,se orneaza cu restul de fructe si cu dulceata de fructe de padure dupa gust si se reintroduce tava in cuptor la foc potrivit pana se rumeneste frumos deasupra,iar cand introducem o scobitoare in intriorul tartei ,aceasta va iesi curata...
Dupa ce se raceste bine tarta,o scoatem pe un platou si se stropeste cu topping de fructe dupa gust... 

Niciun comentariu: